www.verhmrada.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Субота, 20 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
м.Верхньодніпровськ >> Міська рада
Регламент міської ради 7-го скликання
Версія для друку Написати листа

УКРАЇНА

МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ
ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКА МІСЬКА РАДА
ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Сьоме скликання
Третя сесія

Р І Ш Е Н Н Я

«Про затвердження Регламенту
Верхньодніпровської міської ради УІІ скликання»

З метою впорядкування порядку діяльності Верхньодніпровської міської ради, її органів та посадових осіб, відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про запобігання корупції», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Верхньодніпровська міська рада, -

В И Р І Ш И Л А :

1. Затвердити Регламент Верхньодніпровської міської ради УІІ скликання, що додається.
2. Координація виконання даного рішення покладається на секретаря міської ради Чумаченко В.М.
3. Контроль за виконанням даного рішення покладається на постійну депутатську комісію з питань законності, правопорядку та громадського контролю.
4. Дане рішення набуває чинності з дня його прийняття та підлягає оприлюдненню на офіційному сайті міської ради.


Міський голова
Верхньодніпровської Л. Калініченко
територіальної громади

м. Верхньодніпровськ
“24” грудня 2015 року
№31-3/УІІ
















Затверджено рішенням
Верхньодніпровської міської ради
«24» грудня 2015 р. № 31-3/УІІ скл.

Міський голова ____________Л. Калініченко

Р е г л а м е н т
Верхньодніпровської міської ради


Розділ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
Стаття 1. Порядок діяльності міської ради, її органів та посадових осіб визначається Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про запобігання корупції», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», іншими законодавчими актами та цим Регламентом.
Стаття 2. Регламент міської ради є нормативним актом, який передбачає порядок скликання і проведення сесій міської ради, підготовки і розгляду нею питань, прийняття рішень ради, формування органів ради, інших видів діяльності ради відповідно до її повноважень, встановлених Конституцією України та законами України.
У разі наявності розбіжностей норм Регламенту з нормами чинного законодавства України, діють норми чинного законодавства.
Питання не врегульовані даним питанням, регулюються відповідними нормами діючого законодавства України.
Стаття 3. Засідання міської ради та її постійних комісій є відкритими і гласними за винятками, передбаченими цим Регламентом, що реалізується шляхом забезпечення достатнього місця для осіб, які бажають прийняти участь в засіданнях міської ради та її постійних комісій, в порядку визначеному даним Регламентом.
Стаття 4. Гласність роботи міської ради забезпечується шляхом оприлюднення рішень та проектів рішень на офіційному веб-сайті Верхньодніпровської міської ради, на шпальтах газети «Придніпровський комунар», на дошці оголошень (в приміщенні міської ради), або будь-якими іншими способами.
Надання публічної інформації здійснюється у відповідь на інформаційний запит. Порядок доступу до публічної інформації затверджується рішенням виконавчого комітету Верхньодніпровської міської ради та здійснюється відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Стаття 5. Регламент затверджується не пізніше як на другій сесії Ради, рішенням Ради, прийнятим більшістю голосів депутатів від загального складу Ради. У такому ж порядку приймається рішення про внесення змін і доповнень до Регламенту.
До прийняття Регламенту Ради чергового скликання застосовується Регламент, що діяв у попередньому скликанні.
У випадках прийняття законодавчих актів, внаслідок чого виникне неузгодженість окремих положень Регламенту з чинним законодавством, на черговій сесії повинні бути внесені відповідні зміни і доповнення до Регламенту.
Дотримання даного Регламенту є обов'язковим для виконання всіма депутатами ради, головою, органами ради, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, посадовими особами, громадськими організаціями, а також фізичними особами.

Розділ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ МІСЬКОЇ РАДИ.
Стаття 6. Міська рада проводить свою роботу сесійно, сесії можуть бути, як чергові, так і позачергові.
Сесії міської ради складаються з пленарних засідань, а також засідань постійних комісій, що проводяться в період між ними.
Діяльність ради здійснюється відповідно до річного плану роботи Ради, затвердженого на пленарному засіданні, з розбивкою та уточненням на квартальні та місячні плани. План роботи включає в себе напрямки діяльності Ради протягом року та визначає основні питання для розгляду на пленарних засіданнях та відповідальних за їх виконання. План роботи Ради розробляється на підставі пропозицій, розроблених та наданих кожною з постійних депутатських комісій міської ради.
Стаття 7. Сесія є повноважною, якщо в її пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу міської ради. Для визначення її повноважності при прийнятті рішення беруться дані про реєстрацію депутатів, яка проводиться на початку пленарного засідання. У разі відсутності кворуму для прийняття рішення головуючий може перенести голосування на інший час, про що депутатам повідомляється додатково.
Стаття 8. Міська рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.
Рішення міської ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні». При встановленні результатів голосування до загального складу міської ради включається міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.
Рішення ради приймається відкритим (у тому числі поіменним) або таємним голосуванням. Таємне голосування обов'язково проводиться у випадках, передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Рішення з процедурних питань приймаються простою більшістю голосів депутатів міської ради, присутніх на пленарному засіданні.
Рішення міської ради у п'ятиденний строк з моменту його прийняття може бути зупинено міським головою і внесено на повторний розгляд міської ради із обґрунтуванням зауважень. Міська рада зобов'язана у двотижневий строк повторно розглянути рішення. Якщо рада відхилила зауваження міського голови і підтвердила попереднє рішення двома третинами депутатів від загального складу ради, воно набирає чинності.
Рішення міської ради набирають чинності відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Стаття 9. Пленарні засідання міської ради проводяться у залі засідань районного відділу освіти Верхньодніпровської РДА за адресою: м.Верхньодніпровськ, вул.Дніпровська-56. При необхідності, засідання ради можуть також проводитися в іншому місці за розпорядженням міського голови, або рішенням міської ради, прийнятим на її засіданні більшістю депутатів від загального складу ради у встановленому цим Регламентом порядку.
Засідання ради ведуться виключно українською мовою. Промовець, що є іноземцем або особою без громадянства, який не володіє українською мовою, може виступати іншою мовою із забезпеченням у разі необхідності перекладу його виступу українською мовою.
Під час пленарного засідання ради, використання засобів фото-, відеофіксації, засобів зв'язку, звукозапису та обробки інформації, крім представниками ЗМІ, здійснюється за рішенням міської ради, яке приймається більшістю голосів депутатів ради від загального складу ради.
Під час пленарного засідання ради засоби телефонного зв’язку мають бути переведені у беззвучний режим. У випадку термінової необхідності, використання засобів телефонного зв’язку здійснюється з дозволу головуючого на пленарному засіданні.
Засідання міської ради і постійних комісій проводяться гласно, у разі необхідності рада чи комісія може прийняти рішення про проведення закритого засідання.
Стаття 10. У разі необхідності, за рішенням міської ради, яке приймається більшістю голосів депутатів ради від загального складу ради, проводяться закриті пленарні засідання для розгляду конкретно визначених питань.
На закритому пленарному засіданні ради мають право бути присутніми: за запрошенням ради — особи, присутність яких необхідна для розгляду відповідного питання.
Учасникам закритого пленарного засідання забороняється використовувати засоби фото-, відеофіксації, засоби зв'язку, звукозапису та обробки інформації.
Порядок та обсяг інформації, що підлягає опублікуванню за підсумками закритого засідання, визначаються у кожному конкретному випадку рішенням ради.
Стаття 11. Перша сесія новообраної міської ради скликається відповідною територіальною виборчою комісією не пізніш як через два тижні після реєстрації новообраних депутатів ради в кількості, яка забезпечує повноважність складу ради відповідно до ст.45 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Перше пленарне засідання першої сесії відкриває голова зазначеної територіальної виборчої комісії, який інформує раду про підсумки виборів депутатів, а також про підсумки виборів міського голови. З моменту визнання повноважень депутатів ради нового скликання та новообраного міського голови відповідно до ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» головує на пленарних засіданнях ради першої сесії новообраний голова.
У разі якщо на час проведення першої сесії міський голова не обраний, про що на сесії ради інформує голова територіальної виборчої комісії, рада обирає тимчасову президію з числа депутатів ради в кількості трьох - п'яти осіб. Члени тимчасової президії почергово головують на пленарних засіданнях ради до обрання секретаря ради. З часу обрання секретаря ради він головує на пленарних засіданнях ради.
Стаття 12. Наступні сесії ради скликаються міським головою (крім випадків, передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»), в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності - не рідше ніж один раз на місяць.
Чергова сесія скликається не пізніше як за 20 днів до дня сесії. Розпорядження міського голови про скликання чергової сесії із зазначенням питань, які вносяться на розгляд ради (порядку денного пленарного засідання ради, що скликається), місце і час проведення сесії, не пізніше як за 10 днів до сесії, доводиться до відому депутатів міської ради та публікується в районній газеті «Придніпровський комунар» та на офіційному сайті міської ради www.verhmrada.dp.gov.ua, а у виняткових випадках – не пізніше як за день до сесії, із зазначенням часу, місця проведення та рекомендованих питань для розгляду на сесії. Виконання вимог даного пункту Регламенту забезпечується секретарем міської ради.
Відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» з метою забезпечення громадського обговорення та внесення можливих пропозицій проекти рішень міської ради оприлюднюються на офіційному сайті міської ради www.verhmrada.dp.gov.ua не пізніше як за 20 робочих днів до дня їх розгляду.
Стаття 13. Проекти порядку денного, рішень ради, інформаційні та допоміжні матеріали передаються секретарем міської ради депутатам для ознайомлення, не пізніш як за 3 дні до початку роботи сесії, а у виняткових випадках – в день проведення сесії.
Стаття 14. Порядок розміщення в залі засідань депутатів ради та інших присутніх осіб визначається секретарем міської ради за погодженням з депутатськими фракціями. Місця для депутатів ради відводяться в залі засідань окремо від місць для інших осіб, присутніх на пленарному засіданні ради, і не можуть бути зайняті іншими особами.
Стаття 15. Позачергові сесії міської ради можуть бути скликані за пропозицією не менше як третини від загальної кількості обраних депутатів ради, однієї або кількох постійних комісій, виконавчим комітетом міської ради.
Мотивовані пропозиції про скликання позачергової сесії підписуються ініціаторами, подаються міському голові із зазначенням питань, проектами документів, розгляд яких пропонується.
Стаття 16. Про скликання позачергової сесії повідомляється в засобах масової інформації не пізніше, як за один день, до її відкриття із зазначенням питань, які пропонується внести на розгляд позачергової сесії.
Стаття 17. На пленарне засідання ради можуть бути запрошені особи, присутність яких необхідна під час розгляду питань порядку денного, представники органів місцевого самоврядування та виконавчої влади, політичних партій та громадських організацій, трудових колективів, засобів масової інформації, громадяни.
Секретар міської ради за дорученням міського голови або за пропозицією відповідної постійної комісії запрошує депутатів інших рад, представників органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян та інших осіб на засідання ради. Державні службовці запрошуються через керівників відповідного органу, установи, організації.
Список запрошених складається секретарем міської ради і погоджується з міським головою.
Особи, які бажають бути присутніми на пленарному засіданні міської ради, повинні за два дні до пленарного засідання, а в разі необхідності перед початком пленарного засідання, звернутися з відповідною заявою до міського голови. Такі особи реєструються секретарем міської ради перед початком пленарного засідання, за умови наявності документа, що посвідчує особу.
У разі виявлення особою бажання виступити з будь-якого питання на пленарному засіданні, вона повинна письмово повідомити про це міську раду не пізніше як за день до початку засідання (із зазначенням теми виступу).
Час для виступу особі надається після розгляду всіх питань порядку денного сесії міської ради.
На пленарне засідання міської ради особа допускається за наявності документа, що посвідчує особу.
Головуючий на засіданні повідомляє депутатів про осіб, присутніх на пленарному засіданні.
Стаття 18. Запрошені та присутні на пленарному засіданні міської ради, повинні утримуватися від публічних проявів свого ставлення до питань під час їх розгляду радою або постійною комісією. У разі порушення запрошеними та присутніми на пленарному засіданні міської ради, вимог даного Регламенту, правопорядку чи вчинення ними протиправних дії (ініціювання бійки, вчинення хуліганських дій, виступи та репліки у нетверезому стані, або такі, що містять нецензурну лексику чи образливі висловлювання до будь-кого з присутніх на пленарному засіданні осіб та таке інше), такі особи за розпорядженням головуючого або за рішенням більшості депутатів можуть позбавлятися права бути присутніми на засіданні.

Розділ ІІІ. ПОРЯДОК ДЕННИЙ СЕСІЙ.
Стаття 19. Пропозиції до проекту порядку денного сесії вносяться міським головою, секретарем міської ради, постійними комісіями, депутатами, виконавчим комітетом ради, головою місцевої державної адміністрації, головою районної ради, обласної ради, загальними зборами громадян.
Пропозиції щодо прийняття рішень, які відповідно до закону є регуляторними актами, вносяться з урахуванням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Пропозиції з питань проекту порядку денного пленарного засідання ради (сесії) вносяться не пізніш, як за 25 робочих днів до пленарного засідання ради.
Стаття 20. Пропозиції щодо кожного питання, яке пропонується включити до проекту порядку денного сесії, подаються з супровідною запискою і проектом рішення, яке пропонується прийняти з цього питання. Проекти рішень повинні бути юридично обґрунтованими.
Включенню питання до проекту порядку денного та його винесенню на розгляд пленарного засідання ради передує попередній розгляд цього проекту рішення в постійних комісіях ради, до сфери повноважень яких належать ці питання, які надають свої попередні висновки з порушеного в проекті рішення питання.
Проект рішення, що планується винести на розгляд ради, подається секретарю ради у друкованій та електронній формі (у текстовому форматі та на диску). До проекту рішення додається пояснювальна записка, в якій обґрунтовується необхідність вирішення порушеного питання.
Текст проекту рішення має складатися з таких частин:
- мотивуючої, в якій містяться посилання на закон, інший акт або документ, обставини, якими викликана необхідність прийняття даного рішення;
- вирішальної, в якій конкретно і чітко формулюються рішення, виконавці поставленого завдання;
- заключної, в якій вказані посадова особа або постійна комісія, на яких покладається контроль за виконанням рішення.
До проекту рішення додаються передбачені текстом додатки в оригіналі.
Стаття 21. У разі необхідності пропозиції до проекту порядку денного сесії міської ради можуть бути внесені й після закінчення терміну подання пропозицій, визначеного цим Регламентом. Такі пропозиції можуть бути внесені тільки за згодою міського голови, після обговорення та підготовки висновку про доцільність їх включення до порядку денного сесії відповідною постійною комісією, та оприлюднюються того ж дня.
Стаття 22. Зміни до оприлюднених проектів рішень можуть бути внесені за поданням депутатів, постійних комісій, або за пропозицією міського голови. Проекти рішень із внесеними змінами оприлюднюються із зазначенням дати оновленої інформації.
Стаття 23. Порядок денний затверджується радою більшістю від загального складу ради.
Стаття 24. Питання затвердженого порядку денного сесії міської ради можуть розглядатися в іншій послідовності, ніж передбачено, відкладатися, змінюватися чи виключатися з порядку денного за рішенням міської ради.
Стаття 25. Рішення про розгляд питань, затверджених порядком денним, в іншій послідовності чи про відкладення їх розгляду приймаються більшістю голосів депутатів, присутніх на сесії.
Стаття 26. Рішення про зміну чи виключення питань із затвердженого в цілому порядку денного приймаються більшістю голосів депутатів від загального складу ради.

Розділ ІV. ПЛЕНАРНІ ЗАСІДАННЯ МІСЬКОЇ РАДИ.
Стаття 27. Пленарні засідання міської ради (крім першого) відкриває, веде і закриває міський голова або секретар міської ради.
Стаття 28. Пленарне засідання (сесія) ради є повноважною, якщо в її пленарному засіданні (сесії) бере участь більше половини депутатів від загального складу ради. Участь депутатів у пленарному засіданні ради визначається за їх підписами при реєстрації, яка проводиться секретарем міської ради перед початком засідання. Дані щодо присутності депутатів на пленарному засіданні ради оголошується головуючим на початку засідання.
Якщо відкриття пленарного засідання ради неможливе у зв'язку з відсутністю, за даними реєстрації, необхідної кількості депутатів ради, головуючий, за погодженням з головами фракцій (груп), може перенести початок пленарного засідання на годину для виклику відсутніх депутатів або встановлює інший день проведення пленарного засідання ради з обов'язковим дотриманням вимог цього Регламенту.
Стаття 29. Головуючий на пленарному засіданні ради:
- відкриває, закриває та веде засідання, оголошує перерви в засіданнях міської ради;
- вносить на обговорення проекти рішень, оголошує повну назву та ініціаторів їх внесення, інформує про матеріали, що надійшли на адресу сесії;
- організує розгляд питань;
- оголошує списки осіб, які записалися для виступу;
- надає слово для доповіді(співдоповіді), виступу, оголошує наступного виступаючого;
- створює рівні можливості депутатам для участі в обговоренні питань;
- ставить питання на голосування, оголошує його результати;
- забезпечує дотримання даного Регламенту всіма присутніми на засіданні;
- робить офіційні та інші повідомлення;
- забезпечує порядок в залі засідання ради;
- здійснює інші повноваження, що випливають з цього Регламенту.
Стаття 30. Запис на виступ проводиться після оголошення головуючим питання, яке внесене на обговорення. Головуючий за погодженням з присутнім складом ради може визначити черговість виступаючих.
Головуючий може позбавити виступаючого слова у випадках, коли він виступає не з питання, що обговорюється, або порушує норми депутатської етики.
Стаття 31. Для організації пленарного засідання головуючий на засіданні має право в першочерговому порядку вносити пропозиції з процедурних питань щодо ходу засідання, якщо з цих питань висуваються альтернативні пропозиції, його пропозиція ставиться на голосування першою.
Стаття 32. На час роботи сесії міська рада обирає секретаря сесії. Секретар організовує ведення протоколу засідань, веде запис бажаючих виступити, реєструє звернення депутатів, їх запити, заяви і пропозиції, забезпечує опрацювання звернень громадян, що надходять на адресу сесії, співпрацює з засобами масової інформації.

Розділ V. ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ.
Стаття 33. Рішення міської ради приймаються на пленарному засіданні після їх обговорення більшістю депутатів від загального складу ради.
Рішення міської ради може прийматися без обговорення на пленарному засіданні, якщо жоден з депутатів не наполягає на цьому.
У період між сесіями міський голова, у межах своїх повноважень, вирішує питання віднесені до виключної компетенції ради, шляхом винесених розпоряджень, з подальшим затвердженням їх на черговій сесії ради.
Рішення міської ради, розпорядження міського голови підлягають оприлюдненню на офіційному сайті міської ради не пізніше п’яти робочих днів з дня їх підписання міським головою та надаються за запитом відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Стаття 34. Голосування здійснюється депутатами особисто в залі засідань або у відведеному для таємного голосування місці.
Стаття 35. Голосування на пленарних засіданнях проводиться :
- шляхом підняття (не підняття) депутатами руки ( відкрите);
- шляхом опитування (поіменне);
- шляхом подачі бюлетенів (таємне).
Поіменне голосування проводиться за пропозицією міського голови або пропозицією будь-кого з депутатів ради, підтриманою не меш як однією третиною депутатів, зареєстрованих на пленарному засіданні. На голосування ця пропозиція ставиться першою з - поміж інших пропозицій щодо способу голосування.
Результати поіменного голосування оприлюднюються на сайті міської ради та в районній газеті «Придніпровський комунар».
Стаття 36. Таємне голосування обов'язково проводиться у випадках та в порядку, передбаченими Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Стаття 37. Для проведення таємного голосування шляхом подачі бюлетенів і встановлення його результатів міська рада відкритим голосуванням обирає лічильну комісію з урахуванням принципу пропорційного представництва та чисельності депутатських фракцій та груп.
Лічильна комісія підраховує голоси під час голосування, розглядає звернення депутатів, пов'язані з порушенням порядку голосування чи іншими перешкодами в голосуванні.
До лічильної комісії не можуть входити депутати, чиї кандидатури висунуті на посади, що обираються, призначаються та затверджуються шляхом таємного голосування.
Лічильна комісія обирає зі свого складу голову і секретаря комісії. Рішення лічильної комісії приймаються більшістю голосів членів комісії. Лічильна комісія на своєму засіданні встановлює форму бюлетеня та визначає їх кількість. Бюлетені для таємного голосування виготовляються під контролем лічильної комісії.
У бюлетені повинні бути зазначені пропозиції з питання, щодо якого проводиться голосування. Праворуч, напроти кожної пропозиції, розміщується порожній квадрат. У кінці переліку пропозицій міститься запис: «Не підтримую жодної пропозиції». Праворуч, напроти цього запису, розміщується порожній квадрат.
Вимоги до оформлення бюлетеня при обранні секретаря міської ради відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», визначаються лічильною комісією в окремому порядку.
Стаття 38. Кожному зареєстрованому голосуючому за пред'явленням посвідчення членами лічильної комісії видається один бюлетень для голосування з порушеного питання.
Заповнення бюлетенів здійснюється голосуючим лише в кабіні для таємного голосування. Заповнений бюлетень голосуючий опускає у виборчу скриньку.
Стаття 39. Недійсними вважаються бюлетені:
- невстановленого зразка;
- у яких голосуючим не зроблено жодної позначки;
- у яких зроблено позначки у квадратах напроти більш як однієї пропозиції;
- у яких зроблено позначки у квадратах напроти запропонованої пропозиції та запису: «Не підтримую жодної пропозиції»;
Стаття 40. Про результати таємного голосування лічильна комісія складає протокол, який підписується всіма членами комісії і доводиться до відома ради.
Стаття 41. Питання про прийняття рішення щодо дострокового припинення повноважень міського голови у випадках передбачених частиною другою ст.79 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виноситься на розгляд міської ради відповідно до процедури підготовки проектів рішень ради та порядку денного пленарного засідання ради, визначеної даним Регламентом. Рішення міської ради щодо дострокового припинення повноважень міського голови в даному випадку приймається шляхом таємного голосування не менш як двома третинами голосів депутатів від загального складу міської ради. При встановлені результатів голосування до загального складу міської ради включається міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.
Питання про прийняття рішення щодо дострокового припинення повноважень секретаря міської ради виноситься на розгляд міської ради відповідно до процедури підготовки проектів рішень ради та порядку денного пленарного засідання ради, визначеної даним Регламентом. Рішення міської ради щодо дострокового припинення повноважень секретаря ради приймається шляхом таємного голосування не менш як двома третинами голосів депутатів від загального складу міської ради. При проведенні голосування в даному випадку, секретар міської ради приймає участь в голосуванні, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради. При встановлені результатів голосування до загального складу міської ради включається міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.
Стаття 42. У випадку не прийняття (відхилення) міською радою рішень визначених статтею 41 даного Регламенту, питання щодо дострокового припинення повноважень міського голови чи секретаря міської ради з тих самих підстав не виноситься на повторний розгляд міської ради.

Розділ VІ. ПОРЯДОК НАДАННЯ СЛОВА.
Стаття 43. Час, який надається для доповіді, співдоповіді, виступаючим у дебатах визначається міською радою на початку пленарного засідання за пропозицією міського голови.
Стаття 44. Якщо промова виступаючого повторює те, що вже виголошували інші під час обговорення питання, що розглядається, і головуючий на засіданні вважає, що міська рада отримала з цього питання достатню інформацію, він може звернутися до нього з проханням скоротити або закінчити виступ.
Стаття 45. На пленарному засіданні ніхто не може виступати без дозволу головуючого. Головуючий на засіданні надає слово депутатам з дотриманням черговості, встановленої на підставі їхніх заяв про надання слова, або, за погодженням з присутніми депутатами, може визначити іншу черговість виступаючих. Представнику громадської ради слово надається після виступу депутатів.
Стаття 46. Запитання доповідачам і співдоповідачам ставляться письмово або усно. Запитання формулюються стисло і чітко. Депутат, який поставив запитання, може уточнити та доповнити його, а також оголосити чи задоволений він відповіддю.
Стаття 47. Міська рада може визначити загальний час для обговорення питання або час запитань і доповідей, виступ депутатів, після закінчення якого головуючий на засіданні припиняє надання слова.

Розділ VІІ. ПОРЯДОК ГОЛОСУВАННЯ.
Стаття 48. Після закінчення обговорення питання головуючий на засіданні оголошує про перехід до голосування з обговореного питання.
Кожне рішення ради з будь якого питання, після його обговорення на пленарному засіданні, приймається окремо, у такій послідовності:
- проект рішення ставиться на голосування за основу;
- після цього ставиться на голосування у порядку надходження, усі зміни та доповнення, що надійшли під час обговорення;
- проект рішення ставиться на голосування в цілому, як рішення з урахуванням змін та доповнень, підтриманих більшістю депутатів від загального складу.
Стаття 49. Головуючому заборонено ставити рішення на голосування в цілому без його попереднього голосування за основу, за відсутності мовчазної згоди ради. У випадку, якщо рада прийняла рішення за основу, головуючий пропонує розглянути пропозиції та доповнення до тексту проекту рішення. Якщо серед альтернативних пропозицій є пропозиція, внесена узгоджувальною депутатською комісією, вона ставиться на голосування після пропозиції міського голови. Можливе прийняття рішення ради спочатку по пунктах, розділах, а потім – в цілому. Усі пропозиції, поправки та доповнення ставляться на голосування окремо. На голосування ставляться всі пропозиції і поправки, що не були відкликані.
Стаття 50. Пропозиції чи поправки до проекту рішення вносяться їхініціатором до початку пленарного засідання або під час обговорення відповідного питання, у письмовій формі із зазначенням їх ініціатора та за його підписом. Пропозиції та поправки до проекту рішення реєструються секретарем міської ради в порядку черговості їх надходження. Текс пропозицій та поправок має бути чітко сформульований, стосуватись обговорюваного питання та не суперечити вимогам діючого законодавства.
Головуючий на засіданні може поставити на голосування Ради питання, про відмову ініціатору пропозиції чи поправки поставити на голосування запропонований ним текст, якщо текст сформульований нечітко або не стосується обговорюваного питання, суперечить раніше прийнятим рішенням, повторює по суті відхилений радою текст чи суперечить вимогам діючого законодавства.
У разі, коли дві або більше пропозицій, що стосуються одного й того ж питання, виключають одна одну, рада проводить голосування пропозицій у порядку їх внесення.
Після голосування всіх пропозицій та поправок проект рішення голосується в цілому.
Стаття 51. Текст пропозицій чи поправки, що будуть ставитися на голосування, повинні оголошуватись, при цьому називається їх ініціатор. Перед кожним голосуванням головуючий формулює зміст питання, що буде ставитися на голосування, після чого відразу пропонує голосування щодо нього.
Стаття 52. Після оголошення головуючим на засіданні початку голосування, ніхто не може переривати голосування. З початку процедури голосування і до оголошення його результатів слово нікому не надається. Депутат голосує особисто. У разі порушення процедури голосування негайно проводиться повторне голосування без дебатів.
Стаття 53. Після закінчення голосування головуючий на засіданні оголошує його повні результати і прийняте рішення.
Стаття 54. Підрахунок голосів, окрім таємного голосування, здійснюється секретарем міської ради. Результати голосування фіксуються в протоколі засідання, який складається та оприлюднюється відповідно до ст. 63 даного Регламенту та надається на запит відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». Інформація щодо результатів голосування за попередній період надається відповідно до строків зберігання документів, визначених законодавством.

РОЗДІЛ VIIІ. ПОРЯДОК РЕЄСТРАЦІЇ ТА РЕАГУВАННЯ НА ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО МОЖЛИВІСТЬ ВИНИКНЕННЯ КОНФЛІКТУ ІНТЕРЕСІВ
Стаття 55. Порядок розроблений на підставі відповідних положень законів України «Про запобігання корупції», «Про місцеве самоврядування в Україні», для використання в роботі депутатів міської ради під час підготовки, розгляду та прийняття рішень Верхньодніпровською міською радою.
Потенційний конфлікт інтересів – наявність у особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
Реальний конфлікт інтересів – суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
Приватний інтерес – будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв’язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.
Близькі особи – особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки із суб’єктом, на якого поширюється дія цього Порядку (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких із суб’єктом не мають характеру сімейних), у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі, а також - незалежно від зазначених умов - чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний брат, рідна сестра, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, зять, невістка, тесть, теща, свекор, свекруха, усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням згаданого суб’єкта.
Неправомірна вигода - грошові кошти або інше майно, переваги, пільги, послуги, нематеріальні активи, будь-які інші вигоди нематеріального чи негрошового характеру, які обіцяють, пропонують, надають або одержують без законних на те підстав.
Подарунок - грошові кошти або інше майно, переваги, пільги, послуги, нематеріальні активи, які надають/одержують безоплатно або за ціною, нижчою мінімальної ринкової.
Стаття 56. Міський голова, секретар міської ради, депутат міської ради з метою запобігання та врегулювання конфлікту інтересів зобов’язані:
– вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;
– повідомляти про наявність реального чи потенційного конфлікту інтересів;
– не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;
– вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.
Стаття 57. Міський голова, секретар міської ради, депутат міської ради бере участь у підготовці, розгляді та прийнятті рішень міською радою за умови самостійного публічного оголошення про конфлікт інтересів під час пленарного засідання міської ради, на якому розглядається відповідне питання. Заява про конфлікт інтересів оголошена під час пленарного засідання ради заноситься в протокол засідання міської ради.
Здійснення контролю за дотриманням вимог цієї статті, надання зазначеним у ній особам консультацій та роз’яснень щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, поводження з майном, що може бути неправомірною вигодою та подарунками, покладається на постійну депутатську комісію міської ради з питань законності, правопорядку та громадського контролю.

Розділ ІХ. ДИСЦИПЛІНА ТА ЕТИКА НА ПЛЕНАРНИХ ЗАСІДАННЯХ.
Стаття 58. На пленарних засіданнях міської ради виступаючий не повинен вживати образливі висловлювання та непристойні слова, закликати до незаконних дій. Головуючий на засіданні має право попередити виступаючого про неприпустимість таких висловлювань і закликів або припинити його виступ, а в разі повторного порушення – позбавити його права виступу на даному засіданні.
Стаття 59. Якщо головуючий звертається до виступаючого, останній повинен негайно зупинити свій виступ, інакше головуючий може позбавити його слова.
Стаття 60. Якщо виступаючий перевищує час, відведений для виступу, або висловлюється не з обговорюваного питання, головуючий після двох попереджень позбавляє його слова.
Стаття 61. Під час засідання міської ради депутати не повинні заважати виступаючим і слухачам діями, які перешкоджають сприйманню виступу.
Стаття 62. Якщо депутат своєю поведінкою заважає проведенню сесії, головуючий попереджає його персонально і закликає до порядку.
Після повторного попередження протягом дня головуючий за згодою більшості присутніх депутатів, визначеною шляхом голосування без обговорення, може запропонувати депутату залишити залу засідань до кінця пленарного засідання.

Розділ Х. ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ.
Стаття 63. Засідання міської ради протоколюється. Ведення протоколу засідань міської ради здійснюється секретарем міської ради.
Протоколи засідань міської ради підписує головуючий.
У протоколі засідання міської ради зазначається: дата його проведення, кількість депутатів присутніх на засіданні, запрошені на сесію, питання порядку денного, прізвище головуючого і виступаючих, усі внесені на голосування питання, повні результати голосування і прийняті рішення.
Якщо сесія міської ради триває кілька днів, протоколи засідань складаються за кожний день окремо.
Загальний протокол засідання міської ради складається протягом 15 робочих днів з дня завершення пленарного засідання ради. Протоколи сесії ради є відкритими та оприлюднюються на офіційному сайті міської ради не пізніше п’яти робочих днів з дня їх підписання головуючим і надаються на запит відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації".

Розділ ХІ. ДЕПУТАТИ МІСЬКОЇ РАДИ.
Стаття 64. Порядок діяльності депутатів міської ради визначається Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад», іншими законами України і цим Регламентом.
Депутат представляє інтереси всієї територіальної громади, має всю повноту прав, що забезпечують його активну участь у діяльності міської ради та утворюваних нею органів, несе обов’язки перед виборцями, радою та її органами, виконує їх доручення.
Стаття 65. До діяльності депутата відносяться:
- участь у засіданнях міської ради;
- участь у засіданнях постійних депутатських комісій міської ради, робочих чи підготовчих групах;
- виконання доручень міської ради та її керівництва;
- робота у закріплених виборчих округах.
Стаття 66. На час сесії чи засідання постійної комісії міської ради, а також для здійснення депутатських повноважень в інших передбачених законом випадках депутат міської ради звільняється від виконання виробничих або службових обов'язків.
Стаття 67. Депутат зобов’язаний зареєструватися і бути присутнім на пленарному засіданні ради та брати участь у роботі постійних та інших комісій ради, до яких його обрано.
Стаття 68. Відсутність депутата на пленарних засіданнях міської ради і тих її органів, до яких його обрано, допускається лише з поважних причин.
Стаття 69. Депутат, який не може прийняти участь у пленарному засіданні міської ради, повинен вчасно із зазначенням причини повідомити про це голову міської ради, а про неможливість взяти участь у засіданні постійної комісії – голову цієї комісії. У разі невиконання депутатом даної вимоги він дає пояснення з цього приводу постійній депутатській комісії міської ради з питань законності, правопорядку та громадського контролю.
Стаття 70. У разі пропуску депутатом протягом року більше половини пленарних засідань ради або засідань постійної комісії, невиконання ним без поважних причин рішень і доручень ради та її органів відповідна рада може звернутися до виборців з пропозицією про відкликання такого депутата у встановленому законом порядку.
Стаття 71. Депутат має право ухвального голосу з усіх питань, які розглядаються на сесіях ради, а також на засіданнях постійної та інших комісій ради, до складу яких його обрано.
Повноваження депутатів міської ради, порядок організації і гарантії депутатської діяльності визначаються Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад» та іншими законами.
При здійсненні депутатських повноважень депутат міської ради має право:
1) на депутатське звернення, депутатський запит, депутатське запитання;
2) на невідкладний прийом;
3) вимагати усунення порушень законності і встановлення правового порядку.
Стаття 72. Депутатське звернення - викладена в письмовій формі вимога депутата міської ради з питань, пов'язаних з його депутатською діяльністю, до місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб, а також керівників правоохоронних та контролюючих органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території Верхньодніпровської міської ради, здійснити певні дії, вжити заходів чи дати офіційне роз'яснення з питань, віднесених до їх компетенції.
Місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування та їх посадові особи, а також керівники правоохоронних та контролюючих органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території Верхньодніпровської міської ради, до яких звернувся депутат міської ради, зобов'язані у десятиденний строк розглянути порушене ним питання та надати йому відповідь, а в разі необхідності додаткового вивчення чи перевірки дати йому відповідь не пізніш як у місячний строк.
Якщо депутатське звернення з об'єктивних причин не може бути розглянуто у встановлений строк, депутату міської ради зобов'язані письмово повідомити про це з обґрунтуванням мотивів необхідності продовження строку розгляду.
Депутат міської ради може взяти участь у розгляді свого звернення, про що місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування та їх посадові особи, керівники підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території Верхньодніпровської міської ради, повинні йому повідомити завчасно, але не пізніш як за п'ять календарних днів.
Якщо депутат міської ради не задоволений результатами розгляду свого звернення або якщо місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування та їх посадові особи, керівники підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території Верхньодніпровської міської ради, ухиляються від вирішення порушеного у зверненні питання у встановлений строк, він має право внести депутатський запит відповідно до цього Регламенту та ст.22 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад».
Стаття 73. Депутат міської ради на території Верхньодніпровської міської ради має право на невідкладний прийом посадовими особами місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, керівниками підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території Верхньодніпровської міської ради, з питань депутатської діяльності.
Посадові особи місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, керівники підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території Верхньодніпровської міської ради, на звернення депутата міської ради надають йому довідкові матеріали та іншу інформацію, необхідні для здійснення депутатських повноважень.
Порядок відвідування депутатом міської ради підприємств, установ і організацій, діяльність яких пов'язана з державною або іншою таємницею, що охороняється законом, встановлюється відповідними нормативно-правовими актами.
Стаття 74. Депутатський запит - це підтримана радою вимога депутата міської ради до посадових осіб ради і її органів, міського голови, керівників підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, які розташовані або зареєстровані на території м.Верхньодніпровська.
Депутатське запитання - це засіб одержання депутатом міської ради інформації або роз'яснення з тієї чи іншої проблеми. Відповідь на запитання може бути оголошено на сесії ради або дано депутату міської ради в індивідуальному порядку. Запитання не включається до порядку денного сесії, не обговорюється і рішення по ньому не приймається.
Депутатський запит може бути внесений депутатом міської ради або групою депутатів попередньо або на пленарному засіданні ради у письмовій чи усній формі. Запит підлягає включенню до порядку денного пленарного засідання ради.
Депутатський запит обговорюється у разі необхідності на пленарному засіданні міської ради.
Рада може зобов'язати відповідний орган подати у встановлений нею строк звіт про виконання рішення по запиту депутата міської ради.
Орган або посадова особа, до яких звернуто депутатський запит, зобов'язані у встановлений радою строк дати офіційну письмову відповідь на нього міській раді і депутату міської ради. Якщо запит з об'єктивних причин не може бути розглянуто у встановлений радою строк, то орган або посадова особа зобов'язані письмово повідомити раді та депутатові міської ради, який вніс запит, і запропонувати інший строк, який не повинен перевищувати один місяць з дня одержання запиту. Відповідь на запит у разі необхідності розглядається на пленарному засіданні ради.
Депутат міської ради має право дати оцінку відповіді на свій депутатський запит. За результатами відповіді на депутатський запит може бути проведено обговорення, якщо на цьому наполягає не менше 1/4 присутніх на засіданні депутатів міської ради. Посадових осіб, до яких звернуто запит, своєчасно інформують про дату та час обговорення відповіді на запит радою. Вони або уповноважені ними особи мають право бути присутні на цьому засіданні ради.
За результатами розгляду відповіді на депутатський запит рада приймає відповідне рішення.
Стаття 75. Пропозиції і зауваження, висловлені депутатами на сесії ради, або передані в письмовій формі головуючому на сесії, розглядаються радою чи за її дорученням постійними комісіями ради або надсилаються на розгляд підзвітним і підконтрольним їй органам та посадовим особам, які зобов'язані розглянути ці пропозиції і зауваження у строки, встановлені радою, і про вжиті заходи повідомити депутатові та раді.
Стаття 76. Депутат міської ради як представник інтересів територіальної громади, виборців свого виборчого округу та член ради, здійснюючи депутатські повноваження, повинен дотримуватися таких правил депутатської етики:
1) керуватися загальнодержавними інтересами та інтересами територіальної громади чи виборців свого виборчого округу, від яких його обрано;
2) не використовувати депутатський мандат в особистих інтересах чи в корисливих цілях;
3) керуватися у своїй діяльності та поведінці загальновизнаними принципами порядності, честі і гідності;
4) не розголошувати відомостей, що становлять державну або іншу таємницю, яка охороняється законом, інших відомостей з питань, що розглядалися на закритих засіданнях ради чи її органів і не підлягають за їх рішенням розголошенню, та відомостей, які стосуються таємниці особистого життя депутата міської ради або виборця, що охороняється законом, чи стали йому відомі у зв'язку з
його участю в депутатських перевірках;

5) не допускати образливих висловлювань, не використовувати у публічних виступах недостовірні або неперевірені відомості стосовно органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ і організацій, їх керівників та інших посадових чи службових осіб, депутатських груп, фракцій, окремих депутатів місцевих рад;
6) не приймати будь-яких гонорарів, подарунків, не отримувати винагород безпосередньо чи опосередковано за дії, пов'язані зі здійсненням ним депутатських повноважень.
Стаття 77. Депутат міської ради може мати до п’яти помічників-консультантів, які працюють на громадських засадах. Положення про помічника-консультанта депутата міської ради затверджується міською радою.

Розділ ХІІ. ДЕПУТАТСЬКІ ГРУПИ.
Стаття 78. Для спільної роботи по здійсненню депутатських повноважень депутати міської ради можуть на основі їх взаємної згоди об'єднуватися в депутатські групи.
Стаття 79. Порядок утворення депутатських груп.
Депутатська група може бути утворена в будь-який час протягом строку повноважень ради даного скликання за рішенням зборів депутатів міської ради, які виявили бажання увійти до її складу. Депутатська група складається не менш як з п'яти депутатів міської ради.
Депутати міської ради, які входять до складу депутатської групи, обирають уповноваженого представника, який очолює депутатську групу.
Депутатська група реєструється міською радою за поданням уповноваженого представника депутатської групи до якого додається письмове повідомлення, підписане депутатами цієї групи із зазначенням назви, мети чи завдання, персонального складу та партійної належності членів групи, шляхом повідомлення головуючим на пленарному засідання ради. У такому ж порядку повідомляється і про зміни у складі депутатської групи.
Депутатські групи можуть утворюватися на визначений ними період, але не більше ніж на строк повноважень міської ради.
Організація діяльності депутатських груп забезпечується міською радою та її посадовими особами відповідно та в межах чинного законодавства.
Стаття 80. Діяльність депутатської групи припиняється:
1) у разі вибуття окремих депутатів міської ради, внаслідок чого її чисельність стає меншою ніж встановлено статтю 79 даного Регламенту;
2) у разі прийняття депутатами міської ради, які входять до її складу, рішення про розпуск депутатської групи;
3) після закінчення строку, на який депутати міської ради об'єдналися в депутатську групу, або строку повноважень міської ради.
Стаття 81. Рада сприяє діяльності зареєстрованих нею депутатських груп, координує їх роботу і може заслуховувати повідомлення про їх діяльність.
Стаття 82. Утворення депутатських груп та їх реорганізація проводиться протягом усього періоду повноважень міської ради.
Стаття 83. Депутатські групи проводять свої засідання відкрито і гласно в приміщенні міської ради. Проведення таємних і закритих засідань депутатських груп забороняється.
Стаття 84. Жодна депутатська група не має права виступати від імені міської ради.

Розділ XІІІ. ДЕПУТАТСЬКІ ФРАКЦІЇ.
Стаття 85. Депутатські фракції міської ради формуються на партійній основі депутатами міської ради.
Стаття 86. Порядок роботи депутатської фракції, умови вступу до них, виходу чи виключення з них визначаються цим Регламентом та самою депутатською фракцією.
Стаття 87. Депутат повідомляє, шляхом подання заяви, керівника фракції про бажання входу (виходу) до (із) фракції, після чого фракція приймає відповідне рішення. Керівник фракції письмово повідомляє міського голову про прийняте рішення.
При надходженні до ради письмового повідомлення на ім'я міського голови про сформування депутатської фракції із зазначенням її назви, мети чи завдань, персонального складу та партійної належності членів фракції, а також складу депутатів ради, які уповноважені представляти фракцію, це рішення головуючим на пленарному засіданні ради доводиться до відома депутатів ради.
Інформаційні матеріали про депутатську фракцію поширюються секретарем міської ради серед депутатів ради. Таким же чином повідомляється про зміни в складі депутатських фракцій .
Стаття 88. Депутат може входити до складу лише однієї зареєстрованої депутатської фракції.
Стаття 89. Депутатська фракція може бути утворена в будь-який час протягом строку повноважень міської ради за рішенням зборів депутатів міської ради, які виявили бажання увійти до її складу.
Стаття 90. Про зміни в складі депутатської фракції її повноважний представник письмово повідомляє міського голову.
Стаття 91. Жодна депутатська, фракція не має права виступати від імені міської ради.

Розділ ХІV. ПОСТІЙНІ КОМІСІЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Стаття 92. Постійні комісії міської ради є органом ради, що обираються з числа її депутатів для вивчення попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради.
Стаття 93. Постійні комісії обираються не пізніше ніж на другій сесії міської ради нового скликання на строк її повноважень у складі голови, заступника голови, секретаря та членів комісії.
Депутат міської ради повинен входити до складу однієї з постійних комісій, усі члени комісії мають рівні права.
Стаття 94. До складу постійних комісій не можуть бути обрані міський голова та секретар міської ради.
Стаття 95. Міський голова вносить пропозиції щодо утворення, обрання та персонального складу постійних комісій ради. Перелік та функціональна спрямованість постійних комісій визначаються рішенням міської ради.
Стаття 96. У разі необхідності можуть бути створені нові постійні комісії, скасовані або реорганізовані раніше створені, змінено їх кількісний та персональний склад.
Стаття 97. Постійні комісії за дорученням міської ради, міського голови або за власною ініціативою попередньо розглядають проекти програм соціально-економічного і культурного розвитку, міського бюджету, звіти про виконання програм і бюджету, вивчають і готують питання про стан та розвиток відповідних галузей господарського і соціально-культурного будівництва, інші питання, які вносяться на розгляд ради, розробляють проекти рішень та готують висновки з цих питань, виступають на сесіях ради з доповідями і співдоповідями.
Стаття 98. Постійні комісії за дорученням міської ради, міського голови або за власною ініціативою вивчають діяльність підзвітних і підконтрольних раді та виконавчому комітету міської ради органів, а також з питань, віднесених до відання ради, місцевих державних адміністрацій, підприємств, установ та організацій, їх філіалів і відділень незалежно від форм власності та їх посадових осіб, подають за результатами перевірки рекомендації на розгляд їх керівників, а в необхідних випадках - на розгляд ради або виконавчого комітету міської ради; здійснюють контроль за виконанням рішень ради, виконавчого комітету міської ради.
Стаття 99. Постійні комісії у питаннях, які належать до їх відання, та в порядку, визначеному законом, мають право отримувати від керівників органів, підприємств, установ, організацій та їх філіалів і відділень необхідні матеріали і документи.
Стаття 100. Організація роботи постійної комісії ради покладається на голову комісії. Голова комісії скликає і веде засідання комісії, дає доручення членам комісії, представляє комісію у відносинах з іншими органами, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями, а також громадянами, організує роботу по реалізації висновків і рекомендацій комісії. У разі відсутності голови комісії або неможливості ним виконувати свої повноваження з інших причин його функції здійснює заступник голови комісії або секретар комісії.
Стаття 101. Засідання постійної комісії скликається в міру необхідності і є правомочним, якщо в ньому бере участь не менш як половина від загального складу комісії.
Стаття 102. За результатами вивчення і розгляду питань постійні комісії готують висновки і рекомендації. Висновки і рекомендації постійної комісії приймаються більшістю голосів від загального складу комісії і підписуються головою комісії, а в разі його відсутності - заступником голови або секретарем комісії. Протоколи засідань комісії підписуються головою і секретарем комісії. Висновки і рекомендації постійної комісії, протоколи її засідань є відкритими та оприлюднюються на офіційному сайті міської ради і надаються на запит відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації".
Стаття 103. Рекомендації постійних комісій підлягають обов'язковому розгляду органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, яким вони адресовані. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.
Стаття 104. Постійна комісія для вивчення питань, розробки проектів рішень ради може створювати підготовчі комісії і робочі групи з залученням представників громадськості, вчених і спеціалістів. Питання, які належать до відання кількох постійних комісій, можуть за ініціативою комісій, а також за дорученням ради, міського голови, секретаря міської ради розглядатися постійними комісіями спільно. Висновки і рекомендації, прийняті постійними комісіями на їх спільних засіданнях, підписуються головами відповідних постійних комісій.
Стаття 105. Депутати міської ради працюють у постійних комісіях на громадських засадах.
Стаття 106. Постійні комісії є підзвітними міській раді та відповідальними перед нею.
Стаття 107. Перелік та Положення про постійні комісії, затверджується міською радою з урахуванням вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" щодо реалізації повноважень міської ради у здійсненні державної регуляторної політики постійними комісіями міської ради.
Стаття 108. Жодна постійна комісія не має права виступати від імені міської ради.

Розділ XV. ТИМЧАСОВІ КОНТРОЛЬНІ ТА СПЕЦІАЛЬНІ КОМІСІЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Стаття 109. Міська рада може утворювати, коли визнає за необхідне, тимчасові контрольні та спеціальні комісії для здійснення контролю з конкретно визначених радою питань, що належать до повноважень місцевого самоврядування, а також для розробки, попереднього розгляду та доопрацювання проектів рішень ради.
Стаття 110. Питання про утворення тимчасової комісії включається окремим пунктом до порядку денного сесії.
Рішення міської ради про утворення тимчасової комісії повинно зазначати: назву комісії, завдання комісії, кількісний склад комісії, обраного міською радою голову /співголову/ комісії, персональний склад членів комісії, термін діяльності комісії і вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало не менше однієї третини депутатів від загального складу міської ради.
Стаття 111. Тимчасова комісія у визначений міською радою термін подає міській раді письмову доповідь про виконану роботу, а також підготовлені нею проекти документів, які поширюються серед депутатів.
За наслідками обговорення результатів роботи тимчасової комісії в постійних комісіях та на пленарному засіданні, міська рада приймає щодо неї остаточне рішення або доручає комісії продовжити роботу і визначає для цього новий термін.
Стаття 112. Повноваження тимчасової контрольної комісії ради припиняються з моменту прийняття радою остаточного рішення щодо результатів роботи цієї комісії, а також у разі припинення повноважень ради, яка створила цю комісію.

Розділ XVІ. СЕКРЕТАР МІСЬКОЇ РАДИ
Стаття 113. Секретар міської ради працює в раді на постійній основі. Секретар ради обирається радою, шляхом таємного голосування, з числа її депутатів на строк повноважень ради за пропозицією міського голови. Пропозиція щодо кандидатури секретаря ради може вноситися на розгляд ради не менш як половиною депутатів від загального складу міської ради у разі, якщо:
1) на день проведення першої сесії міської ради, обраної на чергових виборах, не завершені вибори міського голови;
2) рада не підтримала кандидатуру на посаду секретаря ради, запропоновану міським головою;
3) протягом тридцяти днів з дня відкриття першої сесії міської ради міський голова не вніс кандидатуру на посаду секретаря ради;
4) на наступній черговій сесії після виникнення вакансії секретаря ради у зв'язку з достроковим припиненням його повноважень міський голова не вніс на розгляд ради кандидатуру на посаду секретаря ради;
5) посада секретаря ради стає вакантною під час вакантності посади міського голови у зв'язку з достроковим припиненням його повноважень.
У разі якщо рада не підтримала кандидатуру, внесену на її розгляд не менш як половиною депутатів від загального складу міської ради згідно з пунктом 2 цієї частини, наступну пропозицію щодо кандидатури секретаря ради вносить міський голова.
Стаття 114. Секретар міської ради не може суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, у тому числі на громадських засадах, займатися іншою оплачуваною (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту) або підприємницькою діяльністю.
Стаття 115. Секретар міської ради:
1) у випадку, передбаченому частиною першою ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», здійснює повноваження міського голови;
2) скликає сесії ради у випадках, передбачених частиною шостою ст.46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»; повідомляє депутатам і доводить до відома населення інформацію про час і місце проведення сесії ради, питання, які передбачається внести на розгляд ради;
3) веде засідання ради та підписує її рішення у випадках, передбачених частиною шостою ст.46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
4) організує підготовку сесій ради, питань, що вносяться на розгляд ради, забезпечує оприлюднення проектів рішень ради відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" та інших законів;
5) забезпечує своєчасне доведення рішень ради до виконавців і населення, організує контроль за їх виконанням, забезпечує оприлюднення рішень ради відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації", забезпечує офіційне оприлюднення рішень ради, які відповідно до закону є регуляторними актами, а також документів, підготовлених у процесі здійснення радою регуляторної діяльності, та інформації про здійснення радою регуляторної діяльності;
6) за дорученням міського голови координує діяльність постійних та інших комісій ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій;
7) сприяє депутатам ради у здійсненні їх повноважень;
8) організує за дорученням ради відповідно до законодавства здійснення заходів, пов'язаних з підготовкою і проведенням референдумів та виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування;
9) забезпечує зберігання у міській раді офіційних документів, пов'язаних з місцевим самоврядуванням Верхньодніпровської територіальної громади, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому порядку;
10) вирішує за дорученням міського голови або відповідної ради інші питання, пов'язані з діяльністю ради та її органів.
Стаття 116. Повноваження секретаря сільської, селищної, міської ради можуть бути достроково припинені за рішенням відповідної ради.

Розділ XVІІ. ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Стаття 117. Виконавчим органом міської ради є її виконавчий комітет, який утворюється відповідною радою на строк її повноважень, для виконання повноважень віднесених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів ради. Після закінчення повноважень ради, міського голови, її виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету.
Кількісний склад виконавчого комітету міської ради визначається відповідною радою. Персональний склад виконавчого комітету міської ради затверджується радою за пропозицією міського голови.
Виконавчий комітет міської ради утворюється у складі міського голови, секретаря міської ради, заступника (заступників) міського голови, керуючого справами виконавчого комітету міської ради, керівників відділів виконавчих органів міської ради та інших осіб. До складу виконавчого комітету міської ради не можуть входити депутати міської ради, крім секретаря ради. Очолює виконавчий комітет міської ради міський голова.
Особи, які входять до складу виконавчого комітету міської ради, крім тих, хто працює у виконавчому комітеті міської ради на постійній основі, на час засідань виконавчого комітету, а також для здійснення повноважень в інших випадках звільняються від виконання виробничих або службових обов'язків.
На осіб, які входять до складу виконавчого комітету міської ради і працюють у ньому на постійній основі, поширюються вимоги щодо обмеження сумісності їх діяльності з іншою роботою (діяльністю), встановлені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» для міського голови.
Виконавчий комітет ради є підзвітним і підконтрольним міській раді, а з питань здійснення ним повноважень органів виконавчої влади -також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади.
Стаття 118. Виконавчий комітет міської ради може розглядати і вирішувати питання, віднесені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів ради.
Виконавчий комітет міської ради:
1) попередньо розглядає проекти міських програм соціально-економічного і культурного розвитку, цільових програм з інших питань, міського бюджету, проекти рішень з інших питань, що вносяться на розгляд міської ради;
2) координує діяльність відділів виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності Верхньодніпровської територіальної громади, заслуховує звіти про роботу їх керівників;
3) має право змінювати або скасовувати акти підпорядкованих йому відділів, а також їх посадових осіб.
Стаття 119. Основною формою роботи виконавчого комітету міської ради є його засідання. Засідання виконавчого комітету скликаються міським головою, а в разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цієї функції - заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, в міру необхідності, але не рідше одного разу на місяць, і є правомочними, якщо в них бере участь більше половини від загального складу виконавчого комітету.
Стаття 120. Виконавчий комітет міської ради в межах своїх повноважень приймає рішення. Рішення виконавчого комітету приймаються на його засіданні більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету і підписуються міським головою.
У разі незгоди міського голови з рішенням виконавчого комітету ради він може зупинити дію цього рішення своїм розпорядженням та внести це питання на розгляд міської ради.
Рішення виконавчого комітету ради з питань, віднесених до власної компетенції виконавчих органів ради, можуть бути скасовані міською радою.
Рішення виконавчого комітету міської ради підлягають оприлюдненню на офіційному сайті міської ради не пізніше п’яти робочих днів з дня їх підписання міським головою та надаються за запитом відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Стаття 121. Міська рада у межах затверджених нею структури і штатів може створювати відділи, управління та інші виконавчі органи ради для здійснення повноважень, що належать до відання виконавчих органів міської ради. Організаційні засади реалізації повноважень виконавчих органів міської ради щодо здійснення державної регуляторної політики визначаються Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".
Відділи, управління та інші виконавчі органи ради є підзвітними і підконтрольними міській раді, її виконавчому комітету, міському голові.
Керівники відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради призначаються на посаду і звільняються з посади міським головою, а у випадках, передбачених законом, - за погодженням з відповідними органами виконавчої влади.
Положення про відділи, управління та інші виконавчі органи ради затверджуються міською радою.
Версія для друку Написати листа
Підписка на новини
Підписатись
Призупинити підписку
RSS

Опитування

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор