www.verhmrada.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 28 березня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
м.Верхньодніпровськ >> Звітність
Звіт міського голови по зверненню громадян за 2016 рік
Версія для друку Написати листа
Додаток 1

ІНФОРМАЦІЯ

I. Верхньодніпровська міська рада 12.12.2016р.
( назва органу державної виконавчої влади, підприємства, установи, організації р-ну) (дата)

II. Шолоннік Юлія Георгіївна, провідний спеціаліст, vmiskrada@gmail.com
(прізвище, ім'я, по-батькові, посада, № наказу, яким призначена відповідальна особа, e-mail)

ІІІ. Чи є у посадових осіб, їх заступників дні прийому, та оприлюднені графіки прийомів громадян? Графіки прийому громадян оприлюднені у кожної посадової особи.

Характеристика звернень
2015 рік
2016 рік
1. За формою надходження
2
3
1.1. Поштою
796
930
1.2. На особистому прийомі
46
81
1.3. Через уповноважену особу
-
-
1.4. Через органи влади
-
-
1.5. Через засоби масової інформації
-
-
1.6. Від інших органів, установ, організацій
42
52
1.7 Всього
884
1063
2. За ознакою надходження
2.1. Первинне
844
1002
2.2. Повторне
11
7
2.3. Дублетне
27
52
2.4. Неодноразове
2
2
2.5. Масове
-
-
3. За видами
3.1. Пропозиція (зауваження)
5
83
3.2. Заява (клопотання)
878
973
3.3. Скарга
1
7
4. За статтю авторів звернень
4.1. Чоловіча
378
440
4.2. Жіноча
506
623
5. За суб'єктом
5.1. Індивідуальне
804
912
5.2. Колективне
80
151
5.3. Анонімне
-
-
6. За типом
6.1. Телеграма
-
-
6.2. Лист
796
930
6.3. Усне
88
133
7. За категоріями авторів звернень
7.1. Учасник війни
2
10
7.2. Дитина війни
6
7
7.3. Інвалід Великої Вітчизняної війни
-
1
7.4. Інвалід війни
2
6
7.5. Учасник бойових дій
6
7
7.6. Ветеран праці
-
9
7.7. Інвалід I групи
2
6
7.8. Інвалід II групи
14
25
7.9. Інвалід III групи
20
21
7.10. Дитина-інвалід
-
-
7.11. Одинока мати
1
-
7.12. Мати-героїня
-
3
7.13. Багатодітна сім'я
2
-
7.14. Особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи
-
3
7.15. Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС
1
9
7.16. Герой України
-
-
7.17. Герой Радянського Союзу
-
-
7.18. Герой Соціалістичної Праці
-
-
7.19. Дитина
-
1
7.20. Інші категорії
828
955
8. За соціальним станом авторів звернень
8.1. Пенсіонер
187
338
8.2. Робітник
315
441
8.3. Селянин
6
3
8.4. Працівник бюджетної сфери
17
1
8.5. Державний службовець
3
1
8.6. Військовослужбовець
4
6
8.7. Підприємець
46
63
8.8. Безробітний
13
21
8.9. Учень, студент
2
10
8.10. Служитель релігійної організації
1
-
8.11. Особа, що позбавлена волі; особа, воля якої обмежена
-
-
8.12. Інші
290
179
9. За результатами розгляду
9.1. Вирішено позитивно
778
951
9.2. Відмовлено у задоволенні
-
-
9.3. Дано роз'яснення
106
112
9.4. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"
-
-
9.5. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"
-
-
9.6. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян"
-
-
Основні питання у зверненнях
- Промислова політика
-
1
- Аграрна політика і земельні відносини
178
178
- Транспорт і зв'язок
9
1
- Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво
64
4
- Фінансова, податкова, митна політика
1
2
- Соціальний захист
214
311
- Праця і заробітна плата
6
2
- Охорона здоров'я
1
-
- Комунальне господарство
182
225
- Житлова політика
45
40
- Екологія та природні ресурси
-
2
- Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян
1
16
- Сім'я, діти, молодь, ґендерна рівність, фізична культура і спорт
2
3
- Культура та культурна спадщина, туризм
1
2
- Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність
120
143
- Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації
-
-
- Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини
1
-
- Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України
-
-
- Діяльність центральних органів виконавчої влади
-
-
- Діяльність місцевих органів виконавчої влади
-
1
- Діяльність органів місцевого самоврядування
-
31
- Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини
-
-
- Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій
-
-
- Інше
59
101

ІV. Наявність книг реєстрації усних та письмових звернень громадян
журнал реєстрації звернень громадян

V. Наявність у відповідального за діловодство правових актів, (наявне підкреслити)
Конституція України, Закон України „Про звернення громадян", Закон України „Про місцеве самоврядування в Україні", Закон України „Про конституційний суд України", Закон України „Про громадянство в Україні", Указ Президента України від 07 02 2008 року № 109/2008 „ Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", інструкція з діловодства за зверненнями громадян, регламент роботи.

VІ. Пропозиції щодо покращення роботи із зверненнями громадян: розгляд звернень за участю депутатів міської ради та заявників; вдосконалення роботи комунальних підприємств; поліпшення роботи соціальних служб.

Відповідальний за ведення діловодства в установі: _________Шолоннік Ю.Г.

Керівник:___міський голова Калініченко Л.В.


Звіт
керівника про реагування на звернення громадян за 2016 рік

Посада керівника: міський голова Верхньодніпровської територіальної громади
Прізвище, ім’я, по батькові: Калініченко Леонід Вікторович

2015р. 2016р.
Кількість письмових звернень,
розглянутих за звітній період: 884 1063

Кількість громадян,
прийнятих особисто за звітній період: 46 81
Аналіз розглянутих звернень:

До виконавчого комітету Верхньодніпровської міської ради, протягом 2016 року, від громадян надійшло 1063 звернення. З яких 930 надійшли поштою, 52 від інших органів, установ, організацій та 81 звернення від громадян, що побували на особистому прийомі.
За ознакою надходження за 2016 рік надійшло 1049 первинних звернення (в минулому році показник склав 844).
За видами надходження найбільше звернень надходить у вигляді заяв (клопотань) – 973 у звітному періоді, 83 звернення надійшло у вигляді пропозиції (зауваження). Основна частка усіх звернень носить індивідуальний характер та налічує 912 звернень (у минулому році за звітний період показник склав 804). Колективних звернень надійшло 151, що на 71 більше ніж у минулому році за звітний період.
За соціальним станом авторів звернення, у порівнянні з аналогічним періодом в минулому році: пенсіонерів звернулося майже вдвічі більше (338 за 2016р, 187 – за 2015р.); робітників в півтори рази більше (441 за 2016р, 315 –2015р.); безробітних вдвічі більше ( 21 – за 2016 рік, 13 – за 2015 рік); учнів, студентів на 8 більше, інші показники майже не змінилися.
Що стосується основних питань у зверненнях громадян, то найбільше надійшло звернень, в яких порушені питання соціального захисту (311 за 2016р, 214 – за 2015р.). Звернення надходили від громадян щодо надання матеріальної допомоги на лікування та придбання ліків, від сімей, що потребують матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань, як сім’ї учасника АТО, матеріальної допомоги на поховання померлого родича. Жодне зі звернень не було залишене без розгляду, та на звітну дату, всі заявники отримали матеріальну допомогу.
Другим показником від загальної кількості звернень за 2016р. є такі, в яких порушено питання комунального господарства (225 за 2016р, 182 – за 2015р.).
З питань аграрної політики і земельних відносин у 2016 році надійшло 178 звернення. Громадяни звертаються за наданням дозволу на виготовлення технічної документації на визначення площ земельних ділянок, розподіл меж земельних ділянок, приватизація, користування, оренда тощо.
З питань житлової політики 2016р. надійшло 40 звернень, так як у 2015 році, за той же період – 45: надходять звернення стосовно поліпшення житлових умов, квартирний облік, приватизації квартир та з інших питань житлової політики.
В травні місяці ц.р. виконавчим комітетом Верхньодніпровської міської ради було оголошено конкурсний відбір членів Молодіжної ради, надходили заяви від учнів, студентів щодо участі у конкурсному відборі до членів Молодіжної ради.
Також, до виконавчого комітету Верхньодніпровської міської ради за звітний період, в ході проведення громадського обговорення «Про перейменування вулиць м. Верхньодніпровська», надходили звернення громадян щодо пропозицій нових назв вулиць.
Заходи, вжиті ( у межах повноважень) з метою усунення конкретної причини, з якої громадяни звернулися до органу влади:

При розгляді звернення, заяви, скарги, пропозиції громадянина тощо, посадова особа діє згідного ЗУ «Про звернення громадян», ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», ЗУ «Про громадянство в України», ЗУ «Про конституційний суд», Конституцією України.
Кожне звернення розглядається в термін та в порядку, встановленими законодавством. При неможливості вирішення питання в місячний термін, воно залишається на контролі у відповідної посадової особи до повного (позитивного) вирішення питання. При цьому заявника, або відповідальну за звернення (якщо воно колективне) особу, у встановлений законом термін, письмово повідомляють про причину унеможливлення розгляду даної справи та терміни, в які вона буде розглядатися в подальшому.
Першочерговому розгляду підлягають заяви, скарги, пропозиції тощо, що надходять від інвалідів, учасників війни, бойових дій, вдів, загиблих на фронтах, пенсіонерів, осіб похилого віку, дітей війни, багатодітних сімей, одиноких матерів, осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС та від малозабезпечених верст населення, осіб, члени сімей яких знаходяться в зоні АТО.
Крім цього постійно ведеться особистий прийом громадян міським головою (кожний перший понеділок місяця та кожної середи), та іншими посадовими особами (графік прийому громадян оприлюднений у кожної посадової особи).
Також, щомісяця, проводиться аналіз звернення громадян. Проводяться роботи із посадовими особами щодо постійного забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян», постійно підвищується вимогливість до спеціалістів, відповідальних за розгляд звернень, проводиться роз’яснювальна робота серед спеціалістів щодо притягнення до відповідальності, у порядку, передбаченим чинним законодавством України, посадових осіб, винних у порушення законних інтересів та прав громадян, гарантованих державою та про персональну відповідальність за стан вирішення питань, порушених у зверненнях громадян.
За результатами аналізу гострі, суспільно-значущі проблеми враховуються при складанні планів соціально-економічного розвитку міста.


Міський голова Л. В. Калініченко

Версія для друку Написати листа
Підписка на новини
Підписатись
Призупинити підписку
RSS

Опитування

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор