Версія для друку
Написати листа
ІНФОРМАЦІЯ
I. Верхньодніпровська міська рада______________________ (назва органу виконавчої влади) II. Стронська О. Ю., провідний спеціаліст______________________ (П.І.П., посада, № наказу, яким призначена відповідальна особа) III. Чи є у посадових осіб, їх заступників дня прийому, та оприлюднені графіки прийому громадян? Графіки прийому громадян оприлюднені у кожної посадової особи.
Характеристика звернень | 2014 р. (перше півріччя) | 2015 р.
(перше півріччя) |
| | |
1.1 Поштою | 293 | 305 |
1.2. На особистому прийомі | 11 | 8 |
1.3. Через уповноважену особу | 1 | - |
1.4. Через органи влади | - | - |
1.5. Через засоби масової інформації | - | - |
1.6. Від інших органів, установ, організацій | 13 | 18 |
1.7. Всього | 318 | 331 |
2. За ознакою надходження | | |
2.1. Первинне | 303 | 313 |
2.2. Повторне | 1 | 3 |
2.3. Дублетне | 9 | 14 |
2.4. Неодноразове | 5 | 1 |
2.5. Масове | - | - |
3. За видами | | |
3.1. Пропозиція (зауваження) | - | - |
3.2. Заява (клопотання) | 317 | 330 |
3.3. Скарга | 1 | 1 |
4. За статтю авторів звернень | | |
4.1. Чоловіча | 115 | 155 |
4.2.Жіноча | 203 | 176 |
5. За суб'єктом | | |
5.1. Індивідуальне | 304 | 303 |
5.2. Колективне | 14 | 28 |
5.3. Анонімне | - | - |
6. За типом | | |
6.1. Телеграма | - | - |
6.2. Лист | 307 | 323 |
6.3. Усне | 11 | 8 |
7. За категоріями авторів звернень | | |
7.1. Учасник війни | 4 | 1 |
7.2. Дитина війни | 4 | 2 |
7.3. Інвалід ВВВ | 1 | - |
7.4. Інвалід війни | - | - |
7.5. Учасник бойових дій | - | 2 |
7.6. Ветеран праці | - | - |
7.7. Інвалід І групи | 5 | 1 |
7.8. Інвалід ІІ групи | 9 | 11 |
7.9. Інвалід ІІІ групи | 12 | 7 |
7.10. Дитина-інвалід | - | - |
7.11. Одинока мати | 2 | 1 |
7.12. Мати-героїня | - | - |
7.13. Багатодітна сім'я | 1 | 1 |
7.14. Особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи | - | - |
7.15. Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС | 1 | 1 |
7.16. Герой України | - | - |
7.17. Герой Радянського Союзу | - | - |
7.18. Герой Соціалістичної Праці | - | - |
7.19. Дитина | - | - |
7.20. Інші категорії | 279 | 304 |
8. За соціальним станом авторів звернень | | |
8.1. Пенсіонер | 80 | 66 |
8.2. Робітник | 147 | 125 |
8.3. Селянин | - | 1 |
8.4. Працівник бюджетної сфери | - | 4 |
8.5. Державний службовець | - | 1 |
8.6. Військовослужбовець | - | 1 |
8.7. Підприємець | 31 | 27 |
8.8. Безробітний | 3 | 7 |
8.9. Учень, студент | - | - |
8.10. Служитель релігійної організації | - | - |
8.11. Особа, що позбавлена волі, особа, воля якої обмежена | - | - |
8.12. Інші | 57 | 99 |
9. За результатами розгляду | | |
9.1. Вирішено позитивно | 260 | 320 |
9.2. Відмовлено у задоволенні | - | - |
9.3. Дано роз'яснення | 58 | 11 |
9.4. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 ЗУ «Про звернення громадян» | - | - |
9.5. Звернення, що пересилаються за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» | - | - |
9.6. Звернень, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян» | - | - |
Основні питання у зверненнях | | |
| - | - |
- Аграрна політика та земельні відносини
| 95 | 75 |
| 2 | 3 |
- Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво
| 27 | 31 |
- Фінансова, податкова, митна політика
| - | - |
| 61 | 87 |
- Праця і заробітна плата
| 2 | 2 |
| - | 1 |
- Комунальне господарство
| 33 | 43 |
| 15 | 26 |
- Екологія та природні ресурси
| - | 3 |
- Забезпечення дотримання законодавства та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян
| 5 | 3 |
- Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт
| 2 | 1 |
- Культура та культурна спадщина, туризм
| - | 1 |
- Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність
| 69 | 50 |
- Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації
| - | - |
- Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини
| 2 | 1 |
- Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України
| - | - |
- Діяльність центральних органів виконавчої влади
| - | - |
- Діяльність місцевих органів виконавчої влади
| - | - |
- Діяльність органів місцевого самоврядування
| - | - |
- Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини
| - | - |
- Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій
| - | - |
| 5 | 4 |
IV. Наявність у відповідального за діловодство правових актів, (наявне підкреслити)
Конституція України, ЗУ «Про звернення громадян», ЗУ «Про місцеве самоврядування», ЗУ «Про конституційний суд», ЗУ «Про громадянство в Україні», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інструкція з діловодства за зверненнями громадян, регламент роботи.
V. Пропозиції щодо покращення роботи зі зверненнями громадян: розгляд звернень за участю депутатів міської ради та заявників; вдосконалення роботи комунальних підприємств; поліпшення роботи комунальних служб.
Відповідальний за діловодство в установі Стронська О. Ю..
Керівник: міський голова Калініченко Л. В.
ЗВІТ
Керівника про реагування на звернення громадян за перше півріччя 2015 року
Посада керівника міський голова
Верхньодніпровської
територіальної громади
Прізвище,ім’я,по-батькові Калініченко Л. В.
Кількість письмових звернень, I півріччя 2014 рік : I півріччя 2015 рік розглянутих за звітній період
335 331
Кількість громадян, прийнятих
особисто, за звітний період 10 8
Аналіз
розглянутих звернень До виконавчого комітету Верхньодніпровської міської ради за перше півріччя 2015 року надійшло всього 331 звернення від громадян. Показник майже не змінився у порівнянні із 2014 роком, за той самий період.
8 звернень надійшло від громадян, які були на особистому прийомі, 18 – що надійшли від інших установ, органів, організацій.
За ознакою надходження первинних надійшло 313 звернень, у 2014 році за той самий звітний період надійшло 303, дублетних усього 14, т. я. у 2014 році на 5 менше, - 9 звернень; неодноразових лиш одне.
За суб’єктом надходження індивідуальних надійшло 303 звернення за 6 місяців поточного року, та 304 у минулому. Колективних надійшло 28 звернень, що в 2 рази більше, ніж у 2014.
Щодо соціального стану авторів звернень, то у порівнянні із 2014 роком, показники майже не змінились: пенсіонерів звернулось 66 у 2015 р., 80 у 2014 р., робітників 125 та 147 відповідно, підприємців –27 та 31.
Що стосується основних питання у зверненнях, що надішли до виконавчого комітету Верхньодніпровської міської ради, то, можна відмітити основні, які складають майже усю кількість надісланих: 1/4 частини від загальної кількості надісланих звернень складають ті, в яких порушені питання соціального захисту ( 87 звернень на звітну дату у 2015 році, т. я. у 2014 році показник складав на 26 менше, 61 звернення). Такого характеру звернення надходили від сімей, що потребували матеріально допомоги, як особи, члени сім'ї котрих перебувають в зоні АТО; звернення про надання матеріальної допомоги на лікування громадян, придбання ліків, поховання тощо. Жодне із подібних звернень не було залишено без розгляду, та, на звітну дату, майже усі заявники отримали матеріальну допомогу.
Другим показником - 23% від загальної кількості надісланих звернень у 2015 році (за перше півріччя) є такі, в яких порушене питання аграрної політики та земельних відносин: громадяни постійно звертаються за оформленням технічної документації на визначення площ земельних ділянок, розподіл меж земельних ділянок, приватизація, користування, оренда тощо.
50 звернень надійшло до виконавчого комітету Верхньодніпровської міської ради за І півріччя 2015 року з питань оформлення дітей дошкільного віку в заклади освіти (направлення в дитячі садки міста, встановлення новонароджених дітей на чергу до ДНЗ). В минулому році за той самий період надійшло 69 заяв.
Що стосується питання комунального господарства, то за 6 місяців цього року надійшло 43 звернення, що на 10 більше, ніж за минулий звітний період.
З питань житлової політики звернулись 26 у 2015 році, так як у 2014 році, за той же період – 15: надходять звернення стосовно поліпшення житлових умов, квартирний облік, приватизації квартир та з інших питань житлової політики.
Заходи, вжиті ( у межах повноважень) з метою усунення конкретної причини, з якої громадяни звернулися до органу влади
При розгляді звернення, заяви, скарги, пропозиції громадянина тощо, посадова особа діє згідного ЗУ «Про звернення громадян», ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», ЗУ «Про громадянство в України», ЗУ «Про конституційний суд», Конституцією України.
Кожне звернення розглядається в термін та в порядку, встановленими законодавством. При неможливості вирішення питання в місячний термін, воно залишається на контролі у відповідної посадової особи до повного ( позитивного) вирішення питання. При цьому заявника, або відповідальну за звернення ( якщо воно колективне) особу, у встановлений законом термін, письмово повідомляють про причину унеможливлення розгляду даної справи та терміни, в які вона буде розглядатися в подальшому.
Першочерговому розгляду підлягають заяви, скарги, пропозиції тощо, що надходять від інвалідів, учасників війни, бойових дій, вдів, загиблих на фронтах, пенсіонерів, осіб похилого віку, дітей війни, багатодітних сімей, одиноких матерів, осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС та від малозабезпечених верст населення, осіб, члени сімей яких знаходяться в зоні АТО.
Крім цього постійно ведеться особистий прийом громадян головою ( кожний перший понеділок місяця та кожної середи), та іншими посадовими особами ( графік прийому громадян оприлюднений у кожної посадової особи ).
Також, щомісяця, проводиться аналіз звернення громадян. Проводяться роботи із посадовими особами щодо постійного забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян», постійно підвищується вимогливість до спеціалістів, відповідальних за розгляд звернень, проводиться роз’яснювальна робота серед спеціалістів щодо притягнення до відповідальності, у порядку, передбаченим чинним законодавством України, посадових осіб, винних у порушення законних інтересів та прав громадян, гарантованих державою та про персональну відповідальність за стан вирішення питань, порушених у зверненнях громадян.
За результатами аналізу гострі, суспільно-значущі проблеми враховуються при складанні планів соціально-економічного розвитку міста.
Міський голова Л. В. Калініченко
Стронська, 60501
Версія для друку
Написати листа
|